بروشور یا تراکت؟

ما در این مقاله قصد داریم در مورد اختلاف دو رقیب تبلیغاتی قدیمی یعنی بروشور و تراکت بحث کنیم. چرا که بسیاری از افراد از گذشته تا کنون، این دو را با یکدیگر اشتباه می گیرند و فکر می کنند که به یک معنا هستند. اما اکنون ما می خواهیم به طور کامل تفاوت بروشور و تراکت را به شما توضیح دهیم تا برای همیشه از سردرگمی میان آن ها نجات پیدا کند. پس تا پایان با مقاله فرق بروشور و تراکت همراه ما باشید…

تفاوت بروشور و تراکت

تفاوت بروشور و تراکت

در مقاله تفاوت بروشور و تراکت می خوانید

  • بروشور یا تراکت؟
  • مقایسه آماری بروشور با تراکت
  • شرکت پخش تراکت و بروشور در تهران

در ادامه با این موارد به خوبی آشنا خواهید شد…

بروشور یا تراکت؟

بروشور ها معمولاً برای معرفی یک کسب و کار و یا یک محصول در فضایی بسته مانند جشنواره ها و سمینار ها استفاده می شوند. ولی از آنجایی که می تواند توضیح کامل و مرجعی را به همراه داشته باشد، از آن به عنوان یکی از اصلی ترین روش های تبلیغاتی بعد از تراکت هم یاد می کنند.

از آنجایی که پخش تراکت یکی از رایج ترین روش های تبلیغاتی در ایران می باشد، مطمئناً تا الآن با یک برگه تراکت مواجه شده اید و آن را مطالعه کرده اید.

یک برگه تراکت می تواند از سایز b6 تا a4 و انباشته شده از اطلاعات تماس و چند سر تیتر تبلیغاتی از کسب و کار موردنظر باشد که باعث کاهش جذابیت آن شود و یا به درستی طراحی شده باشد که قلق های خاص خوش را دارد.

ولی در بروشور ها به دلیل داشتن فضای کافی شما می توانید آزادانه تصمیم بگیرید که تبلیغات خود را در چند سطح و سطر پیاده سازی کنید و همین طور به دلیل داشتن فضای کافی نیز می توانید سطح بسیار بالاتری از طراحی و زیبایی را داشته باشید.

اما به هر حال نمی توان از تأثیر و اهمیت تراکت غافل شد. چرا که اگر طراحی خوبی داشته باشد و افراد بتوانند به خوبی آن را پخش کنند، حتماً بازخورد و بازدهی بالایی برای یک کسب و کار خواهد داشت. در اینجا قصد دارم دو مقاله بسیار مهم را در این رابطه به شما معرفی کنم؛ اول این حتماً مقاله طراحی تراکت را مطالعه کنید تا بدانید برگه تبلیغاتی شما باید چه ویژگی هایی داشته باشد تا مخاطب خود را به خوبی جذب کند و دوم هم مقاله پخش تراکت را به شما پیشنهاد می کنم تا با استفاده از آن بدانید چطور باید با روش درست آن ها را توزیع کنید.

کاربرد بروشور

کاربرد بروشور

مقایسه آماری بروشور با تراکت

طبق آمار های به دست آمده از چند جشنواره و تبلیغات آزاد (پخش تراکت و بروشور)، درصد افرادی که برای مطالعه بروشور زمان خود را هزینه می کنند بسیار بالاتر و بیشتر از تراکت می باشد.

اما باید این نکته را هم مد نظر داشته باشید که برای تبلیغات در سطح شهر و توزیع برگه تبلیغاتی به صورت دست به دست، پخش در منازل، چسباندن روی دیوار و…باید از تراکت استفاده کنید و استفاده از بروشور غیر ممکن می باشد. پیشنهاد می کنم با مطالعه مقاله روش های پخش تراکت با سایر شیوه های توزیع آن هم آشنا شوید.

هزینه پخش تراکت و بروشور به یک مقدار می باشد و تفاوت چندانی نخواهد داشت؛ اما مطمئناً در بحث طراحی و همین طور چاپ، بروشور از هزینه بالاتری برخوردار خواهد بود.

در کل این نتیجه حاصل می شود که تفاوت بروشور و تراکت زیاد نیست اما تبلیغات بروشوری تا حدودی یک پله از تراکت بالا تر می باشد و حتماً جذب مخاطب بهتری را نیز به همراه خواهد داشت؛ البته به شرطی که در جای درست و زمان درست توزیع شود.

بازدهی تبلیغات بروشوری درست بیشتر است

بازدهی تبلیغات بروشوری درست بیشتر است

شرکت پخش تراکت و بروشور در تهران

در این مقاله سعی شد مهم ترین مزایا و معایب تراکت و بروشور مورد بررسی قرار گیرد تا بتوانید به خوبی و به بهترین شکل ممکن فرق بروشور و تراکت را متوجع شوید و برگه های تبلیغاتی خود را توزیع کرده و بازخورد خوبی از آن ها بگیرید. البته این بازخورد گرفتن به تراکت پخش کن شما بستگی دارد و اگر پروموتر متخصصی استخدام نکنید، حتماً دچار مشکل خواهید شد. به همین دلیل پیشنهاد می کنیم از یک شرکت متخصص و مجرب در زمینه پخش تراکت کمک بگیرید.

شرکت خدمات ما، یکی از همین شرکت هاست که با سال ها تجربه و تخصص، آماده پخش تراکت و تبلیغات شما به بهترین شکل ممکن می باشد. برای مشاهده قیمت ها و روش های پخش ما و در صورت لزوم ثبت سفارش، پیشنهاد می کنم به صفحه لیست قیمت پخش تراکت در تهران مراجعه کنید.

موفق باشید…

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


*